Who let the daawgs out? -,

Den vanligaste frågan mina fans ställer till mig är hur Joel skulle ha sett ut som hund,
Eftersom jag är slav till mina läsares tillfredsställelse så måste jag gå till botten med detta.
Jag ger er Happy ...



Som bilden tydligt visar har han även bra kontakt med barn och bits väldigt sällan.
För de vuxna kan Joel (Eller Happy) erbjuda en ridtur barbacka runt inhängaden han bor i.



"Pengar kan köpa en fin hund, men bara vänskap kan få den att vifta på svansen"

 

Joel Söderberg, 10/25 - 01

 

Kramiz


Kommentarer
Postat av: fellan

hahahaha varför är du så sjukt klockren ibland kristoffer!? =D



KING iaf! =D

2010-02-18 @ 22:00:32
URL: http://feliciasteinwall.webblogg.se/
Postat av: simon

frågan är hur denne magiske man lyckades mynta ett sånt fantastiskt citat den 10/25 ??? måste vara taget ifrån en annan värld, en drömvärld som bara Jolle har tillgång till... oooh såå magiskt :D

2010-02-19 @ 00:23:40
Postat av: .

Du är en fantstisk poet joel!!!

2010-02-19 @ 13:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0