torsdag


joels morgon startade inte speciellt bra,
det började med att komma för sent till vårat engelska nationella...
dålig start på dagen , jag vet :) men joel tar alltid ut det bästa från alla lägen.
så efter den jobbiga starten så förgyllde han som vanligt våran skoldag :D

joo , jag och 10kgs Krille har snackat lite, eftersom det är ni läsare som styr denna blogg så undrar vi om det bara ska handla om joel i fortsättningen eller om vi ska skriva om alla trevliga människor som vi känner?
VI vill ha svar  på denna fråga:)



det här tycker jag är en fin bild på joel :)
han är så snäll och glad hela tiden

"Att inte ha blivit älskad är otur, att inte kunna älska - det är olycka."

Joel Söderberg  14/07 1997

med detta citat från joel avslutar jag det här inlägget .
ps ni kan också följa mig då jag gästbloggar på
 www.feliciasteinwall.webblogg.se



tjaah tjaah  - Oliver


Kommentarer
Postat av: fellan

bloggen heter ju joelpiltre så mest logiskt vore ju att den handlar om joel men ni kan ju ha så att varje fredag så skriver ni om någon annan för att få lite variation och för att samla lite inspiration ;)



gääästbloggaren, blire på återseende lr? ;)

2010-02-18 @ 22:28:11
URL: http://feliciasteinwall.webblogg.se/
Postat av: Anonym

jag skulle säga att felicia har en helt okej poäng där! eller två dagar i veckan. men huvudsakligen måste den såklart handla om joel!

2010-02-18 @ 22:32:50
Postat av: simon

jag vill läsa om Jolleponken. hans världsberömda citat förgyller min vardag :D men om ni slänger in nåt om all-the-ball o Robban ibland så är inte jag den som klankar ner



2010-02-19 @ 00:13:50
Postat av: Fååpa

Joel är ju ljuset i allas liv så självklart så ska bloggen huvudsakligen handla om honom!! Sen vill jag bara avsluta med att påminna alla att det är hockey kl 1 på skellefteås hockeytempel Sjungande ip!!!! Be there

2010-02-19 @ 13:36:46
Postat av: Fjåpa

Självklart måste bloggen till största del handla om Joel eftersom han är ljuset i vår gråa vardag!

2010-02-19 @ 14:03:59
Postat av: Ernesto Escobar

Att bli älskad av Joel är den högsta glädjen

2010-02-22 @ 21:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0