The daily dose of Joel -,

Tre ord... Joel.

Tänkte att vi skulle prata om hur en människa kan göra så mycket för så många... Idag efter skolan lät Joel oss klasskompisar följa honom till välgörenhetshuset där han välgör på sin fritid.
Vi har länge undrat varför han är så hemlighetsfull med sitt liv när han inte är inom skolans väggar och värvar folk till WWF. (World Wide Foundation... Ni hörde)

Det var ganska genant för honom eftersom han tyckte att vi kanske skulle tycka att han var töntig då vi fick veta att han, istället för att vara ute och busa och hitta på hyss, donerar han dagligen organ och kramar hemlösa.
Så är det absolut inte, Kompis!

Joel... En människa som verkligen inte kan sluta ge.                                                              



I Swallow.

Jag tänkte egentligen bara trycka in ett par bilder på StorBjörn och sammanfatta dagen.



Dagen började lite långsamt och Joel var helt klart besvärad.




Men han är inte någon som låter lite morgontrötthet tynga honom.
Lunch var bara ett par minuter bort


<--- Malin

Och mycket riktigt... Lunchen kom!
Malin lyser i Joels närhet.



Sista bilden för bli när Joel står och steker på dagens brandövning,






Som sagt... Joel.

Kramiz


Kommentarer
Postat av: Anton Smeklund

Å jag älskar joel hoppas jag får träffa honom snart så jag kan få mig en sån där goo kram :)

2010-02-11 @ 19:30:04
Postat av: Bitch Daisy

Ja, det är så att man går på moln när man ser dessa casual-bilder på vår edelsten!

Visst är de så man känner sig villig att ge upp arbete & bostad bara för att få ta emot den värmande famn alla vet får våra hemlösa att sova gott, en natt till?

2010-02-12 @ 17:01:47
URL: http://skvallerkalles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0