Linement & Solsken -,

Jag måste passa på att be om ursäkt för denna näst intill bloggfria helg.
Sällan har jag varit så upptagen som de senaste två dagarna, dessutom har frånvaron av Joel varit alltför stor,

Jag har dock fått höra från säkra källor att StorBjörn krypit ut från sitt ide och bjudit sin familj på en picknick samt skidåkning i det tropiska vädret, så det är inte bara jag som har haft fullt upp.
Nej, som sagt, min vardag är hektiskt... Jag hoppas alla Joel-Groupies förstår att om jag sover 14 timmar och sitter vid datorn de resterande 10 timmarna på ett dygn, så finns det ingen återstående kraft att blogga.
Denna bloggtorka kommer få ett slut nu när måndagen nalkas, med mer Joel och mer bilder.

"Bekymmer är pinnar på den stege som leder till himlen"
Joel Söderberg 28/3 - 04


Kramiz

Kommentarer
Postat av: emilia lindgren

joel verkar vad jag har förstått genom denna blogg inte bara vara en fantastisk kille utan även boyfriend-material :D kisses and hugs

2010-02-21 @ 21:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0