Klarspråk för Pokémon, -

Imorgon nalkas en heldags konditorilektion tillsammans med Claus, en lärare vars metoder jag anser vara en smula förlegade, ortodoxa samt väldigt traumatiska... Det spelar dock ingen roll vad jag tycker, eftersom den enda åsikt som räknas är Joels.

Jag kan gruva mig en hel vecka inför dessa lektioner, men när man möts av ett godmorgon av detta kan man inget annat än att fortsätta dagen i vetskap om att det kommer bli en bra dag.

I give you Joel, Son of Sune:

Hans skärpta och ambitiösa blick mot framtiden både inspirerar och fyller klassen med hopp.
Världen har länge letat efter en karismatisk ledare med jaktlisens, Well, vi kan sluta leta.


Åh, ni fick lite mersmak på Joel?
Jag om någon förstår... Om folket ropar Joel, ger jag dem Joel.

Inte bara låter han sig inte störas av kameran i ansiktet, han gör det även med ett dolt leende.



"Det är svårt att vara modig när du bara är ett mycket litet djur"

Joel Söderberg - 17/4 - 03

Kramiz

Kommentarer
Postat av: jennyjo

är lite besviken över att du inte uppdaterat nåt idag krille! jag som följer bloggen så flitigt :)

2010-02-17 @ 19:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0