Joels Blogg, Pilot -

Jag tänkte börja detta lilla projekt med att introducera mig själv och meningen med denna blogg.
Syftet är att få folk att inse värdet hos Joel Söderberg.

Denna blygsamma men ack så modige man har levt i skymundan en längre tid och framtill idag har jag kunnat leva med detta, men inte längre!

Själv heter jag Kristoffer Westerberg och ska få mer läsare än Kissie... Jag håller därför tummarna på att Joel, såsom Kissie ska skaffa implantat eller dylikt så läsarsiffrorna skjuter i höjden.
Jag skriver detta samtidigt som jag sitter bakom denna undersköna varelse, han läser fakta om Japan och har aldrig sett bättre ut... Joel är bra på att läsa.

Jag kommer börja ladda upp bilder när sådana finns tillgängliga.




"Ja sköt en älg"
Citat, Joel Söderberg,

4'e Februari, 2008

Kramiz (L)

Kommentarer
Postat av: Amanda Sjöström

Alltså jag är typ ett jättestort fan av eran blogg typ för den är typ jätterolig typ och har typ fin bakgrund. Typ.

2010-02-09 @ 11:59:57
URL: http://purplestripes.blogg.se/
Postat av: granskärr

jag ska se om jag hittar nå bilder :P

2010-02-09 @ 17:36:43
Postat av: simon

han inte bara sköt älgen, han skickade den vidare till ett vackrare ställe, ett sådant ting som död existerar inte för joel, han anser att döden bara är ett steg mot ouppnåelighet punkt slut

2010-02-19 @ 00:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0