Gästbloggning på G!

Idag har jag fått äran att gästblogga på den här helt UNDERBARA bloggen ! Jag.. heter själv Malin och är ett stort fan av Joel Söderberg. Detta namn måste ni lägga på minnet, för denna skapelse kommer slå jorden med storm med sitt otroliga leende och humör =) Våran Joel är alltid glad, vilket ni kommer få se här...
För INGEN kan ta fel på denna gosses ständiga glädje när han går förbi en, och våran glädje när joel bara är oss nära.




Här ser man Joel lite avvaktande.. Så här ser han ofta ut när han inte
vet hur han ska bete sig, men Joel bara du ler så kommer hela världen smälta omkring dig.



STARK, STOLT & TRYGG!



Och här ser man alltså en helt vanlig syn för oss som går i Joels klass, varje morgon när han kommer in i klassrummet fylls hela rummet av ljus och ingen sitter längre och surar. Alla lyser upp av glädje att se denna kramgoa lilla Joel som äntligen kommit för att stanna (iaf tills dagen är slut).


Nu vill jag bara tacka för mig och för att ni läst detta inlägg om den inte alls vanliga Joel, han är One of a kind =)
WE LOVE YOU!

Kommentarer
Postat av: oliver

tycker att dom två övre bilderna är otroligt fina :D. med tanke på att han var ganska bakis denna härliga sommardag ;)

2010-02-24 @ 22:11:39
Postat av: Fredrik

Jag behöver mer joe(L) ;)

2010-03-01 @ 00:55:05
Postat av: Hey Jules

Dags för uppdatering snart? Jodaaaa

2010-03-02 @ 21:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0